Хм.... Да вариантов мильен и трошки. Ограничено только фантазией сочиняющего. Например (текст на украинском ибо переводить глубоко влом):
• Запрошення до виступу в ресторані зірок естради, музикальних колективів. Доцільно, але не обов’язково, щоб стиль виконання або програма відповідала стилю закладу. На сьогодні це поширений серед ресторанів захід просування. Як правило, за відвідування ресторану в момент проведення шоу із споживача береться плата (в ресторані „Культ” вартість становить 40 – 50 грн. за вхід).
• Вечірки для друзів. Як правило запрошуються представники ЗМІ, зірки місцевого культурного життя, лідери референтних груп. Інші бажаючі відвідати вечірку мають заплатити за вхід, вартість квітка визначається в залежності від запрошених на вечірку зірок.
• Проведення фестивалів. Даний захід в більшості випадків потребує спільних дій з організаторами фестивалю, хоча бувають випадки коли ресторан організує і проводить фестиваль самостійно. Наприклад московський ресторан „Лімпопо” організував Міжнародний фестиваль африканських виконавців російських блатних пісень „Чорна Мурка”. Як правило, такі заходи широко висвітлюються в ЗМІ. Даний захід широко використовується закладами громадського харчування. Наприклад, мережа ресторанів „Козирна карта” виступає організатором і партнером фестивалів „Місс Київ”, „ДежаВю”. Хорошею акцією може бути контакт з організаторами премії „Галицький лицар” і надання приміщення для вручення премії.
• Проведення показів мод. Є популярним заходом, що одночасно збирає цільову аудиторію ресторану та привертає увагу засобів масової інформації. Наприклад мережа „Козирна карта” періодично проводить в свої закладах покази модних колекцій від провідних українських дизайнерів.
• Проведення святкових програм присвячених різноманітним святам. Практично кожний ресторан створює власну святкову програму присвячену різноманітним святам, навіть тим, що не прийнято святкувати на державному рівні (наприклад, масленица).
• Проведення тематичних вечорів. Достатньо часто ресторани проводять дні різноманітних кухонь, тематичних вечорів, тощо. Скоріш всього, що для стилю ресторану цікавим заходом може стати проведення вечорів національних середньовічних кухонь.
• Організація і проведення різноманітних виставкових заходів, які можна організовувати з партнерами (наприклад виставка середньовічної зброї та обладунків можна організувати спільно з історичним музеєм або підприємствами, що виробляють сувенірну зброю). Мережа ресторанів „Козирна карта” періодично проводить виставки картин сучасних художників та фотографів. Для залучення цільової аудиторії можна організувати показ ювелірних прикрас спільно із „Львівською ювелірною фабрикою” (аналогічне шоу в московському ресторані „Кінема” мало значний успіх).
• Проведення дегустацій вин, пива, інших напоїв можна легко організувати за допомогою їх виробників, що широко практикується київськими ресторанами.
По поводу пропаганды:
• Розповсюдження в засобі ЗМІ прес-релізів стосовно різноманітних інформаційних приводів в ресторані, інформаційних довідок і фотоматеріалів
• Організація інтерв’ю з керівництвом і шеф-поваром ресторану
• Запрошення ресторанних критиків на дегустацію блюд за рахунок закладу (за відсутністю професійних критиків у Львові можна запросити журналістів популярних видань, або створити такого критика самостійно).
• Підготовка аналітичних матеріалів (оглядів ресторанів та закладів відпочинку) і розповсюдження в ЗМІ
• Створення замовних статей (відео сюжетів) про ресторан
• Ведення спеціалізованих розділів в засобах масової інформації (наприклад шеф-повар ресторану „Корона” кілько років вела відповідну рубрику в журналі „Наталі”) та надання фірмових рецептів від шеф-повара
• Гастролі іноземного (або відомого) шеф-повара
• Організація вікторин та конкурсів із призом – відвідуванням закладу.
_________________ С уважением, Александр Горшунов
|