За Питер не скажу, а потребители (звиняйте за язык, но обыно все понимают, а переводить влом):
"Компанія КОМКОН поділяє споживачів на кілька груп: професіонали, екстремали, студенти, новачки, сімейні, відпочиваючі, багаті. При цьому основними споживачами послуг вітчизняних гірсько лижних курортів виступають перші три сегментні групи. Три останні групи надають перевагу закордонним курортам через рівень сервісних послуг та якість лижних трас. Основні вимоги у сегменту „багаті” – це елітність курорту, тому дана група надає перевагу популярнім альпійським курортам. Сімейні і відпочиваючі – це сегменти з рівнем доходів вище за середній, основними вимогами висувають: наявність снігу, умови для катання, чистий час катання, облаштування трас та можливості по організації вечірнього відпочинку (ресторани, шопінг, оздоровчі центри, басейни, банні комплекси та інші розваги)"
Полный текст сегментации лыжников смотрите в аттаче
_________________ С уважением, Александр Горшунов
|